Livrare si plata

Pentru comenzile de peste 1500 RON transportul este GRATUIT in toata tara!

Transport pentru RO:

  • 30,- RON (transport pachet - se aplică la greutatea totală a comenzii mai mică de 30 kg - de exemplu, robinete, scurgeri de duș, accesorii și altele)
  • 140,- RON (transport pe paleți - se aplică comenzilor în care greutatea totală depășește 30 kg - de exemplu, căzi, cabine de duș, cabine de duș, seturi de toaletă încastrate sau mărfuri care, datorită fragilității/dimensiunii lor, trebuie să fie livrate pe palet ).

    Costurile de transport sunt vizibile imediat la introducerea în coș, nu este nevoie să completați datele și să așteptați o surpriză după completarea datelor sau trimiterea comenzii.

 

Modalitati de plata:

Ramburs la livrare Plata in numerar
  • Transport colet: 5 lei
  • Transport paleti: 11 lei
GoPay Card de plată și plăți online Gratuit
Transfer bancar în avans Mărfurile sunt expediate după creditarea plății în contul nostru bancar Gratuit

 

Întrebări frecvente:

Pot returna marfa fara a da un motiv?

Da, puteți returna mărfurile în termen de 14 zile fără a indica un motiv. Doar trimiteți mărfurile înapoi la adresa noastră, suma va ajunge în termen de 14 zile de la primirea mărfurilor înapoi în contul dvs. Vă rugăm să livrați bunurile returnate complete și cu ambalajul original. Vă rugăm să înțelegeți, ramburs la livrare nu este acceptat. Pentru returnarea mărfurilor, solicităm clienților să completeze un formular electronic de retragere din contract, care vă va permite și să comandați ridicarea coletului direct din confortul casei dumneavoastră.

Cât timp îmi va lua mărfurile acasă?

Termenele de livrare sunt diferite și depind de produsul specific. Termenul de livrare este întotdeauna afișat în detaliile produsului de lângă butonul „Adaugă în coș”.
  • Mărfuri în stoc HeavenShop: livrăm comenzile în 48 de ore (expediem 94% din comenzile în stoc în 24 de ore). Comenzile care conțin toate articolele „în stoc la heavenshop” sunt mutate automat în depozitul nostru pentru expediere, iar după ambalarea reușită, clientului i se îndreaptă un e-mail despre numerele de expediere și de urmărire de la companiile de transport.
  • Mărfuri la comandă: Dacă mărfurile nu se află în depozitul nostru (heavenshop), timpul de livrare al comenzii poate varia în funcție de producătorii individuali. Totusi, daca producatorul nu are marfa in stoc deoarece acestea sunt epuizate, livrarea poate fi prelungita conform stocarii planificate de producator. După fiecare comandă la care unul dintre articole nu este în stoc, vă informăm prin e-mail despre data de livrare estimată.

Pot obține o reducere la bunurile tale?

Pentru clientii inregistrati, am pregatit un program de fidelizare a clientilor care aplica automat o reducere in functie de comenzile tale plasate pe HeavenShop.ro in ultimele 12 luni.

Comenzi de mai sus: Reducere:
2.500 lei 2%
5.000 lei 3%
10.000 lei 4%
15.000 lei 5%

 

Am garantie pentru produs?

În cazul în care cumpărătorul este un consumator (o persoană fizică care nu acționează în sfera activității sale de afaceri, loc de muncă sau profesie), toate bunurile oferite sunt garantate pe o perioadă de 24 de luni, cu excepția cazului în care se indică altfel cu bunurile și procedura este în în conformitate cu Legea privind protecția consumatorului și cu Codul civil și cu aceste condiții de reclamație. Dacă cumpărătorul a comandat un articol folosit și cumpărătorul a fost informat despre acesta, perioada de garanție este de 12 luni. In cazul in care cumparatorul nu este consumator, procedura este in conformitate cu prevederile Codului comercial, iar perioada de garantie este de 1 an, iar aceste conditii de reclamatie nu se aplica acestor reclamatii.

Ce înseamnă cel mai mic preț garantat:

Dorim să oferim clienților cel mai mic preț de pe piață pentru toate produsele, menținând în același timp un standard ridicat de servicii. În practică, asta înseamnă că dacă ai găsit un produs oferit de noi mai ieftin la un concurent, îți vom oferi acest produs la același preț ca și concurența.

Cum să revendicați cel mai mic preț garantat

La completarea comenzii, trebuie doar să scrieți „CEL MAI MIC PRET GARANTIE” în ​​comentariul comenzii + adăugați un link către pagina în care ați găsit produsul mai ieftin

Condiții de aplicare a Garanției celui mai mic preț

  • clientul trebuie să adauge la comandă un link către produsul unui concurent care îl oferă mai ieftin
  • trebuie să fie un produs complet identic
  • trebuie sa fie un magazin functional cu un operator clar identificabil si conditii standard (foarte frecvente sunt cazurile in care „comerciantul” nu detine deloc marfa sau ofera termene de livrare foarte mari, de exemplu peste 14 zile)
  • în cazul comenzii mai multor articole de mărfuri, garanția prețului poate fi aplicată numai articolului(e) dintr-un singur magazin - nu este posibil să se aplice un preț mai mic fiecărui articol separat, adică. fiecare articol într-un magazin diferit
  • linkul către comerciant trebuie inclus în nota cu comanda sau într-o notificare prin e-mail sau apel telefonic imediat după trimiterea comenzii
  • vânzătorul concurent trebuie să aibă în stoc produsul listat
  • vânzătorul își rezervă dreptul de a nu oferi cel mai mic preț garantat (mai ales în cazul în care prețul concurentului este sub costurile noastre de achiziție). În acest caz, clientul va fi informat imediat despre cel mai mic preț pe care îl poate oferi, iar clientul va decide dacă acceptă oferta sau nu.
  • Garanția la cel mai mic preț se aplică doar magazinelor din România