Retragerea din contract și reclamații
Dreptul consumatorului de a returna bunurile fără a indica un motiv și instrucțiunile consumatorului:
Heavenshop.ro, Považská 40, 94002 Nové Zámky, Republica Slovacă
/ pentru modalitatea de returnare personală a mărfurilor, depozitul este situat în zona fostului depozit Brantner pentru deșeuri separate în partea din spate a zonei. /
1. În baza Legii nr. 102/2014 Col. privind protecția consumatorului la vânzarea de bunuri sau prestarea de servicii în baza unui contract încheiat la distanță sau a unui contract încheiat în afara sediului vânzătorului și privind modificarea anumitor legi (denumite în continuare „Legea”) în conformitate cu prevederile § § 7 și urm. dreptul de retragere din contractul de cumpărare în termen de 14 zile calendaristice de la data primirii mărfii. În cazul în care obiectul contractului de cumpărare este livrarea bunurilor, consumatorul are dreptul de a se retrage din contract chiar înainte de livrarea bunurilor.
2. În cazul în care consumatorul dorește să se folosească de acest drept, consumatorul este obligat să transmită personal o retragere scrisă din contractul de cumpărare cel târziu în ultima zi a perioadei specificate la adresa depozitului vânzătorului sau să predea această retragere pentru transport la un companie de curierat sau către un curier poștal cel târziu în ultima zi a perioadei la adresa specificată în contacte. După notificarea retragerii din contract, consumatorul este obligat să trimită sau să livreze personal obiectul contractului din care se retrage împreună cu toată documentația - de ex. factura originală, instrucțiunile și alte documente pentru mărfuri, care i-au fost livrate împreună cu bunurile, dar nu mai târziu de 14 zile de la data retragerii (§10 paragraful 1 din lege). Recomandăm cumpărătorilor să facă o copie a facturii pentru uz propriu și să trimită marfa prin scrisoare recomandată și ca transport asigurat. Pentru a vă retrage din contract, puteți utiliza sistemul nostru pentru retururi și reclamații, care vă va ghida prin întregul proces.
3. Nu ne trimiteți ramburs la livrare, astfel de mărfuri nu vor fi acceptate. De asemenea, vă rugăm să nu trimiteți mărfuri cu depozitare la oficiul poștal. Va recomandam sa apelati la serviciile firmelor de curierat / DPD, Fan curier, GLS, curier postal etc./ Desigur, se poate returna marfa si personal la adresa depozitului. Recomandăm ambalarea corectă a mărfurilor pentru a evita deteriorarea în timpul transportului de retur. Cel mai potrivit este să folosiți materialul de ambalare, deoarece am ambalat bunurile pentru dvs. înșine. De asemenea, vă recomandăm să acordați atenție ambalajelor pentru bunuri fragile precum chiuvete, vase de toaletă, ecrane, cabine de duș și altele asemenea.
4. Operatorul magazinului electronic va returna plata efectuată pentru bunuri/servicii, inclusiv costurile de transport conform Sec. §9 alin. 3) Actul nr. 102/2014 Col. precum și costurile cheltuite în mod demonstrabil pentru comandarea bunurilor în termen de 14 zile de la data livrării retragerii din contract, dar nu trebuie să returneze banii înainte ca bunurile să-i fie livrate sau consumatorul nu dovedește că bunurile au fost trimise, acest lucru nu se aplică dacă vânzătorul i-a sugerat să ridice el însuși bunurile.
5. Costul returnării bunurilor este suportat de consumator.
6. Dreptul de retragere din contract nu se aplică bunurilor și serviciilor definite la §7 alin. 6 litere a) la l) din Legea nr. 102/2014. Z. z.
7. Formă
8. Reprezentare fotografică a mărfurilor ambalate corespunzător pentru returnare
Contact: CASTRUM INVEST s.r.o. cu sediul social Tatranská 165, Nové Zámky, e-mail: info@heavenshop.ro
REGULA PLÂNGERII
Magazin online www.heavenshop.ro
- Identificarea comerciantului
1.1.Prezentul Regulament pentru reclamații (denumit în continuare și „RP”) reglementează raporturile juridice dintre companie
Nume comercial: CASTRUM INVEST s.r.o.
Sediul social: Tatranská 165, Nové Zámky 940 01, Republica Slovacă
Înscrisă în registrul Judecătoriei Nitra, Secția Sro, introduceți numărul 39550/N
ID: 48337242
Număr de TVA: 2120154685
Număr de TVA: SK2120154685
(denumită în continuare „Vânzător” sau „Comerciant”) și orice persoană care este Cumpărător de produse oferite de Vânzător pe Site-ul Vânzătorului și care acționează în calitate de consumator în sensul altor prevederi ale acestor Termeni și Condiții Generale și ale legilor relevante definirea consumatorului, în cadrul legislației aplicabile din Republica Slovacă, în special legi: Legea nr. 108/2024 Col. privind protecția consumatorilor și cu privire la modificările aduse anumitor legi astfel cum au fost modificate, Legea nr., Legea nr. 40/1964 Coll. Cod civil cu modificările ulterioare, cu excepția prevăzută la punctul 4.4. din prezenta Procedură de Reclamații, care reglementează raportul juridic dintre Comerciant și Cumpărător, care nu acționează în calitate de consumator.
1.2.Contactul prin e-mail și contactul telefonic pentru Vânzător este:
Email: info@heavenshop.ro
Tel. č.: +421948457169
1.3 Adresa pentru trimiterea documentelor, reclamatiilor, retragerii din contracte este:
CASTRUM INVEST s.r.o., Považská 40, 940 62 Nové Zámky, Republica Slovacă
1. Dispoziții de bază
2.1.Această procedură de reclamație reglementează raporturile juridice dintre Cumpărătorii care sunt consumatori și Comerciant.
3. Exercitarea dreptului de la răspundere pentru vicii
3.1.Cumpărătorul poate exercita drepturile de răspundere pentru defecte numai dacă a reclamat defectul vânzătorului fără întârzieri nejustificate, în cel mult 24 de luni de la preluarea articolului. Dacă defectul nu este semnalat în acest termen, drepturile de răspundere pentru vicii vor expira.
4. Răspunderea pentru defecte
4.1.Vânzătorul este responsabil pentru orice defect pe care articolul vândut îl are în momentul livrării acestuia și care se manifestă în termen de doi ani de la livrarea articolului.
4.2.Dacă obiectul achiziției este un lucru cu elemente digitale, în care conținutul digital urmează să fie livrat sau serviciul digital urmează să fie furnizat continuu în perioada convenită, vânzătorul este responsabil pentru orice defect al conținutului digital sau al serviciului digital. care apare sau se manifesta pe toata perioada convenita, dar cel putin pe parcursul a doi ani de la livrarea lucrului cu elemente digitale.
4.3.În cazul unui articol folosit, părțile pot conveni asupra unei perioade mai scurte de răspundere a vânzătorului pentru defecțiuni decât în paragrafele 4.1 și 4.2, dar nu mai scurtă de un an de la livrarea articolului.
4.4.Vânzătorul este responsabil pentru orice defect pe care articolul vândut îl are în momentul livrării acestuia către Cumpărător, și care se manifestă în termen de 6 luni de la livrarea articolului, dacă Cumpărătorul nu acționează în calitate de consumator.
5. Drepturi de răspundere pentru vicii
5.1.Dacă vânzătorul este responsabil pentru un defect al articolului vândut, cumpărătorul are dreptul de a elimina defectul prin reparare sau înlocuire, dreptul la o reducere rezonabilă din prețul de cumpărare sau dreptul de a se retrage din contractul de cumpărare.
5.2.Cumpărătorul poate refuza să plătească prețul de cumpărare sau o parte din acesta până când vânzătorul își îndeplinește obligațiile care decurg din răspunderea pentru vicii, cu excepția cazului în care cumpărătorul are întârzieri la plata prețului de cumpărare sau o parte a acestuia la momentul constatării defectului. . Cumpărătorul va plăti prețul de cumpărare fără întârzieri nejustificate după ce vânzătorul și-a îndeplinit obligațiile.
5.3.Cumpărătorul poate exercita drepturi de răspundere pentru vicii, inclusiv dreptul conform pct. 5.2., numai dacă a reclamat viciul în termen de două luni de la descoperirea defectului, cel târziu până la expirarea termenului conform pct. 4.1 la 4.3 din prezenta Procedură de Reclamații.
5.4.Exercitarea drepturilor de răspundere pentru vicii nu exclude dreptul cumpărătorului la despăgubiri pentru prejudiciul cauzat de defect.
6. Subliniind defectul
6.1. Defectul poate fi semnalat la oricare dintre unitățile vânzătorului, la o altă persoană despre care vânzătorul a informat cumpărătorul înainte de încheierea contractului sau înainte de transmiterea comenzii, sau prin intermediul comunicării la distanță la adresa sediului sau a sediului vânzătorului. sau la o altă adresă despre care vânzătorul a informat cumpărătorul la încheierea contractului sau după încheierea acestuia.
6.2. În cazul în care cumpărătorul s-a plâns de un defect al unui transport poștal pe care vânzătorul a refuzat să îl accepte, transportul este considerat livrat în ziua refuzului.
6.3. Vânzătorul va furniza cumpărătorului o confirmare scrisă a defectului imediat după ce defectul a fost semnalat de către cumpărător. În confirmarea defectului, vânzătorul va preciza perioada în care defectul în conformitate cu § 507 alin. 1, Legea nr. 40/1964 Coll. Se va elimina Codul civil astfel cum a fost modificat. Termenul anuntat conform sentintei anterioare nu poate fi mai mare de 30 de zile de la data in care a fost semnalat viciul, daca termenul mai mare nu este justificat de un motiv obiectiv independent de vointa vanzatorului.
6.4. În cazul în care vânzătorul refuză răspunderea pentru defecte, acesta va notifica cumpărătorului în scris motivele refuzului. În cazul în care cumpărătorul face dovada răspunderii vânzătorului pentru un defect printr-o opinie de specialitate sau o opinie profesională emisă de o persoană acreditată, o persoană împuternicită sau o persoană sesizată, poate semnala defectul în mod repetat, iar vânzătorul nu poate refuza răspunderea pentru defect; pentru critica repetată a viciului, § 621 alin. 3, Legea nr. 108/2024 Col. nu se aplică protecției consumatorilor și modificărilor aduse anumitor legi astfel cum au fost modificate. § 509 alin. 2 din Legea nr. 40/1964 Cod civil cu modificările ulterioare.
6.5. Dacă înainte de încheierea contractului sau, dacă contractul este încheiat pe baza comenzii cumpărătorului, înainte de a trimite comanda, vânzătorul a informat cumpărătorul că defectele pot fi puse și asupra unei alte persoane, acțiunile sau omisiunile acestei persoane vor fi luate în considerare acțiunile sau omisiunile vânzătorului în sensul răspunderii pentru vicii.
VII. Îndepărtarea defectelor
7.1.Cumpărătorul are dreptul de a alege să înlăture defectul prin înlocuirea articolului sau repararea articolului. Cumpărătorul nu poate alege o metodă de înlăturare a defectului care nu este posibilă sau care, față de a doua metodă de înlăturare a defectului, ar cauza vânzătorului costuri disproporționate, ținând cont de toate împrejurările, în special de valoarea pe care articolul ar avea-o fără defectul, gravitatea defectului și faptul dacă a doua metodă de înlăturare a defectului ar cauza dificultăți semnificative cumpărătorului.
7.2. Vânzătorul poate refuza înlăturarea defectului dacă reparația sau înlocuirea nu este posibilă sau dacă ar necesita costuri nerezonabile, luând în considerare toate circumstanțele, inclusiv circumstanțele de la punctul 7.1. a doua teză.
7.3. Vânzătorul va repara sau înlocui articolul într-un termen rezonabil după ce cumpărătorul a semnalat defectul, în mod gratuit, pe cheltuiala sa și fără a cauza dificultăți serioase cumpărătorului, ținând cont de natura articolului și de scopul pe care cumpărătorul a solicitat articolul.
7.4. În scopul reparației sau înlocuirii, cumpărătorul predă sau pune la dispoziție articolul vânzătorului sau unei persoane conform § 622 alin. 5 din Legea nr. 108/2024 Col. privind protecția consumatorilor și cu privire la modificările aduse anumitor legi astfel cum au fost modificate. Costurile de preluare a articolului sunt suportate de vânzător.
7.5. Vânzătorul va livra cumpărătorului articolul reparat sau un articol de înlocuire, pe cheltuiala sa, în același mod sau într-un mod similar în care cumpărătorul a livrat articolul defect, cu excepția cazului în care părțile convin altfel. Dacă cumpărătorul nu preia articolul în termen de șase luni de la ziua în care trebuia să îl preia, vânzătorul poate vinde articolul. Dacă este un articol de valoare mai mare, vânzătorul va notifica în prealabil cumpărătorul cu privire la vânzarea intenționată și îi va acorda o perioadă suplimentară rezonabilă pentru a prelua articolul. Imediat după vânzare, vânzătorul va plăti cumpărătorului încasările din vânzarea articolului, după deducerea costurilor pe care le-a cheltuit în mod intenționat pentru depozitarea și vânzarea acestuia, dacă cumpărătorul își exercită dreptul la o parte din încasări într-un termen rezonabil specificat. de către vânzător în notificarea privind vânzarea intenționată a articolului. Vânzătorul poate distruge articolul pe cheltuiala sa dacă nu a fost posibil să-l vândă sau dacă veniturile așteptate din vânzare nu vor fi suficiente pentru a acoperi costurile pe care vânzătorul le-a cheltuit în mod intenționat pentru păstrarea în siguranță a articolului și costurile pe care vânzătorul ar trebui inevitabil să cheltuiască pentru vânzarea sa.
7.6. La înlăturarea defectului, vânzătorul va asigura îndepărtarea articolului și instalarea unui articol reparat sau a unui articol de înlocuire, dacă înlocuirea sau repararea necesită îndepărtarea unui articol defect care a fost instalat în conformitate cu natura și scopul acestuia înainte de data defectul a devenit evident. Vânzătorul și cumpărătorul pot conveni ca îndepărtarea articolului și instalarea unui articol reparat sau înlocuit să fie asigurate de către cumpărător pe cheltuiala și riscul vânzătorului.
7.7. La înlăturarea defectului prin înlocuirea articolului, vânzătorul nu are dreptul la despăgubiri pentru daunele cauzate de uzura normală a articolului și la despăgubiri pentru utilizarea normală a articolului înainte de înlocuirea acestuia.
7.8. Vânzătorul este responsabil pentru defectele articolului de înlocuire conform § 619 din Legea nr. 108/2024 Col. privind protecția consumatorilor și cu privire la modificările aduse anumitor legi astfel cum au fost modificate.
7.9. Cumpărătorul are dreptul la o reducere rezonabilă din prețul de cumpărare sau se poate retrage din contractul de cumpărare chiar și fără a prevedea o perioadă rezonabilă suplimentară conform § 517 alin. 1., Legea nr. 40/1964 Coll. Cod civil cu modificările ulterioare, dacă
a)vânzătorul nu a reparat sau înlocuit articolul,
b)vânzătorul nu a reparat sau înlocuit articolul în conformitate cu § 623 alin. 4 și 6 din Legea nr. 108/2024 Col. privind protecția consumatorilor și cu privire la modificările aduse anumitor legi astfel cum au fost modificate,
c)vânzătorul a refuzat să înlăture defectul conform § 623 alin. 2 din Legea nr. 108/2024 Col. privind protecția consumatorilor și cu privire la modificările aduse anumitor legi astfel cum au fost modificate,
d)lucrul are același defect în ciuda reparării sau înlocuirii lucrului,
e)defectul este de o natură atât de gravă încât justifică o reducere imediată din prețul de cumpărare sau retragerea din contractul de cumpărare, sau
f)vânzătorul a declarat sau din circumstanțe reiese clar că nu va înlătura defectul într-o perioadă rezonabilă de timp sau fără a crea dificultăți serioase cumpărătorului.
7.10.Reducerea din prețul de achiziție trebuie să fie proporțională cu diferența dintre valoarea articolului vândut și valoarea pe care ar avea-o articolul dacă ar fi lipsit de defecte.
7.11.Cumpărătorul nu se poate retrage din contractul de cumpărare conform punctului 7.9 dacă cumpărătorul a participat la apariția defectului sau dacă defectul este neglijabil. Vânzătorului îi revine sarcina probei că cumpărătorul a participat la producerea defectului și că defectul este neglijabil.
7.12.În cazul în care contractul se referă la cumpărarea mai multor articole, cumpărătorul se poate retrage din acesta numai în legătură cu articolul defect. În legătură cu alte lucruri, el se poate retrage din contract numai dacă nu se poate aștepta în mod rezonabil că va fi interesat să păstreze celelalte lucruri fără un articol defect.
7.13.După retragerea din contract sau parte a acestuia, cumpărătorul returnează articolul vânzătorului pe cheltuiala acestuia. Vânzătorul va asigura îndepărtarea lucrului care a fost instalat în conformitate cu natura și scopul acestuia înainte ca defectul să devină evident. Dacă vânzătorul nu scoate articolul într-o perioadă rezonabilă de timp, cumpărătorul poate asigura scoaterea și livrarea articolului către vânzător pe cheltuiala și riscul vânzătorului.
7.14.După retragerea din contract, vânzătorul va returna prețul de cumpărare cumpărătorului în cel mult 14 zile de la data returnării articolului vânzătorului sau după dovedirea faptului că cumpărătorul a trimis articolul vânzătorului, oricare dintre acestea survine mai întâi.
7.15.Vânzătorul va returna prețul de cumpărare cumpărătorului sau îi va plăti o reducere din prețul de cumpărare în același mod în care cumpărătorul plătea prețul de cumpărare, dacă cumpărătorul nu este de acord în mod expres cu o altă metodă de plată. Toate costurile asociate cu plata sunt suportate de vânzător.
7.16.Vânzătorul nu are dreptul la despăgubiri pentru daunele cauzate de uzura normală a articolului și la despăgubiri pentru utilizarea normală a articolului înainte de retragerea din contractul de cumpărare.
VIII. Răspunderea pentru defecte de performanță digitală
8.1.Comerciantul este responsabil pentru orice defect pe care serviciul digital îl are în momentul livrării acestuia și care se manifestă în termen de doi ani de la livrare, dacă este un serviciu digital care se livrează o singură dată sau ca un set de servicii individuale.
8.2.Comerciantul va înlătura defectul performanței digitale într-un termen rezonabil după ce consumatorul a semnalat defectul, în mod gratuit și fără a cauza dificultăți serioase consumatorului, ținând cont de natura performanței digitale și de scopul pentru care consumatorul a solicitat performanța digitală.
8.3.Comerciantul poate refuza înlăturarea defectului dacă înlăturarea nu este posibilă sau dacă i-ar cauza costuri nerezonabile ținând cont de toate circumstanțele, în special de valoarea pe care performanța digitală ar avea-o fără defect și de gravitatea defectului.
9. Răspunderea pentru defectele de serviciu
9.1.Vânzătorul este responsabil pentru orice defect al serviciului pe care serviciul îl are la momentul livrării acestuia și care se manifestă în termen de doi ani de la livrarea serviciului.
9.2.La exercitarea drepturilor de răspundere pentru vicii de serviciu, prevederile art. VI al prezentei proceduri de reclamații
10. Dispoziții finale
10.1. Această Politică de Reclamații face parte integrantă din Termenii și Condițiile Generale și Principiile și instrucțiunile privind protecția datelor cu caracter personal ale acestui Website. Documente - Condițiile generale de afaceri și Principiile și instrucțiunile privind protecția datelor cu caracter personal ale acestui Website sunt publicate pe domeniul Site-ului Vânzătorului.
10.2. Prezenta Politică de Reclamații este valabilă și efectivă în momentul publicării pe site-ul Vânzătorului pe 9 septembrie 2024.
Acest eshop este certificat